We zijn weer thuis!

7 april 2018 - Amsterdam, Nederland

Het liep vorige week vrijdag 30 maart helemaal zoals verwacht. Met de bus en airport-expresstrain naar het vliegveld. Prima geregeld in Hong Kong.  Ook de luchthaven is ruim, licht en heel goed georganiseerd. De dame van de incheck meldde ons dat ze helaas geen stoelen meer had in business maar dat er wel heel veel stoelen vrij waren in de economy, meegaan zou zoals verwacht geen probleem zijn. Fijn! Uiteindelijk belandden we op de eerste rij van de economycomfort, met heel veel beenruimte en naast een gezellig stel KLMers. Tom; gepensioneerde gezagvoerder en zijn vrouw Lucia, nog steeds in actieve dienst als purser. Bijna de hele reis mee zitten babbelen, we hadden een leuke klik. En dan gaat de tijd snel. Tussendoor nog een prachtige film bekeken; ‘ Call me by your name’ . Zaten we ook nog te snotteren ook met zijn tweetjes. En toen landden we om 18.30 op Schiphol. Koffers van de band gepakt en met de trein naar huis. Een beetje weemoedig. Het zit erop! We hebben 8 landen bezocht waarvan 7 voor de eerste keer. 67.490 kilometer gereisd, in 38 verschillende bedden geslapen, prachtige dingen gezien, avonturen beleefd en heel veel leuke mensen ontmoet. We hebben ons geen dag verveeld en hadden het samen ook nog eens heel gezellig. We voelen ons bevoorrecht.

Dit boek wordt gesloten maar onze reislust blijft en als we weer eens langer op pad gaan komt er gewoon weer een nieuwe reislogger!

Alle meelezers nogmaals bedankt voor het meeleven en de leuke, lieve, prikkelende reacties!

See you when you see us!