Onze laatste week!

23 maart 2018 - Pattaya, Thailand

Pattaya, 23 maart 2018

Onze reis loopt ten einde, over een week zijn we weer thuis. Een half jaar op reis geweest!  Het is gek hoe dat werkt met tijd; het lijkt ons een eeuwigheid geleden dat we de Machu Picchu bewonderden maar aan de andere kant zijn die zes maanden ook omgevlogen en kunnen we niet geloven dat het nu al voorbij is.

Wat een fantastische tijd hebben we gehad; zoveel moois gezien en beleefd, zes nieuwe landen aan onze ‘ daar zijn we geweest lijst’ toegevoegd, ongeveer 60.000 kilometers gemaakt en heel veel leuke ontmoetingen gehad. Actief geweest, maar ook lekker geluierd en weer ouderwets aan het lezen geslagen!

Nog steeds geen zin om terug te gaan maar dat zal toch moeten.

Nog een korte terugblik: Op vrijdag 16 maart hebben we een ‘zonsondergang -afscheidsborrel’ gedronken met Francois en Hugette. De volgende dag vertrok Francois weer naar Dubai. Zaterdag 17 maart zijn Bas en ik naar ‘ gayfriendly saturday in discotheek Silversand gegaan. De gin- tonics worden daar geleverd in emmertjes en je kunt er genieten van strand, shows van ‘ vuurvreters’ op het strand met heel veel vuur en vonkenregens, de muziek en gekke mix aan mensen. Wordt het je te warm dan behoort een duik in de zee natuurlijk tot de mogelijkheden. Enfin; we hebben ons wel vermaakt! Op maandag 19 maart vertrokken Ton en Henk weer naar Bangkok en bleven wij over met Jos uit Amsterdam en natuurlijk Hugette, waar we nog heel gezellige dagen mee hadden. Woensdag 21 maart ( Lente!) zijn we, na een warm afscheid van iedereen, vertrokken naar Pattaya. Dat ligt fijn op de route naar het vliegveld en er is een heerlijk resort waar we vaker zijn geweest. Onze laatste dagen genieten van zon en zee, goede restaurants en leuke terrassen en barretjes. Aanstaande woensdag proberen we mee te komen naar Amsterdam. Het ziet er nog goed uit maar zeker zijn we nooit. We zien het allemaal wel....