Bye Bye Curacao....

15 oktober 2017 - St. Willibrordus, Curaçao

Het is zondagochtend 15 oktober iets na 11 uur, we hebben net de tassen gepakt en hebben nog ruim twee uur voordat we naar de luchthaven vertrekken om naar Paramaribo te vliegen. Ik vind het spannend want we vliegen met een onbekende Surinaamse chartermaatschappij; Fly Always, maar goed, zegen de greep! Het zal wel goed komen. Bas heeft alles alweer prima geregeld, via Airbnb een huis gehuurd. Ziet er heel leuk uit en is heel goedkoop. Waar zit het addertje onder het gras? We zullen zien!

Vrijdag 13 oktober hadden we nog een heerlijke dag. We zijn 's middags weer naar Karakter gegaan om nog een beetje aan zee te liggen en te snorkelen. We hadden een tafel aan zee gereserveerd om 's avonds te eten. Was echt geweldig! De foto's zeggen genoeg. Zaterdag zijn we gaan snorkelen bij Tugboat. Een heel bizar strandje naast een aangemeerd enorm zeeschip. Een stukje verderop in de baai ligt een gezonken schip waar veel vis zit. We vonden het wel een beetje spooky maar hebben het toch gedaan. Het heeft iets griezeligs om vlak naast zo'n enorm schip te zwemmen en dan in de diepte een scheepswrak te zien liggen. We vonden het nou niet een plek om de hele dag te blijven dus na het snorkelen naar Willemstad gereden waar we in de mooi gerestaureerde wijk Pietermaai aan het strand hebben geluncht. Toen de laatste keer over de Julianabrug een blik op Willemstad geworpen en toen terug naar 'huis'. Het werd daar een rustig avondje want Guus Meewis trad gisterenavond op in Willemstad en de meeste Nederlanders gingen daar naar toe. Wij gingen lekker voor de laatste keer van een geitenhamburger genieten in Williwood. En nu dus klaar voor vertrek en voor nieuwe avonturen! Wordt vervolgd!

1. FRANK:
    Carpe diem! Hartelijke groeten uit Ethiopië zonder strand Frank
  2. Karin:
    Heel naar allemaal weer!
  3. Swa:
    15 oktober 2017
    En alvast een hele fijne tijd in Suriname gewenst! Dank voor ju,kie verhalen,... groet van 165b ... voor de komende week, knuffel, Swa
  4. Gerard van Mossel:
    15 oktober 2017
    Goede tijd op Curacao mooi afgerond mannen. Prachtig plekje zo te zien op de foto's!! Wist niet dat er rechtstreekse vluchten gingen van de eilanden naar Suriname. Ook daar gaat het jullie bevallen, ongetwijfeld maar zal wel heel anders zijn dus benieuwd naar de verhalen!!! Hoe lang blijven jullie daar of hebben jullie niet echt een strakke planning? Hopelijk is er wifi in jullie vakantiewoning, zo niet hebben jullie een goede smoes om vaak een café of restaurant in te duiken!!! Zo te zien hebben jullie standaard witte wijn als handbagage bij jullie, blijft dat zo de rest van de reis?
  5. Charles:
    16 oktober 2017
    Hier kleine knip, ik ben weer in Nederland, en kan nu op mijn gemak jullie avonturen volgen, ik geniet online, ziet er heerlijk relaxed uit, mooie foto's!
    goeie reis nog veel avonturen X Charles
  6. Iwan:
    16 oktober 2017
    Kijk nu al uit naar jullie verslag uit Paramaribo!
  7. Arthur:
    17 oktober 2017
    Veel plezier in Suriname!!!