Op naar Lima

4 november 2017

Het is zaterdag 4 november 2017 16.18 uur, hoog in de lucht!

Het is gelukt! We zijn meegekomen met de vlucht naar Lima. Het zag er vanmorgen niet zo goed uit. Het vliegtuig was overboekt. Het was dus helemaal niet zeker dat we mee zouden komen. En het was vanmorgen zo wie zo nogal stressy. We moesten die koffers weer inpakken en intussen was onze Teresa, die al 16 jaar ons huis schoonmaakt, ook druk in de weer want om 12.00 was de incheck van nieuwe airbnb gasten. Wat ik in het vorige verslag nog geen melding van had gemaakt is dat onze benedenburen weer  ( voor de zoveelste keer) last hadden gehad van lekkage. Dus naast het gedoe met de notaris moest Bas ( want die regelt dat allemaal) ook nog aan de slag met de mannen van de dakbedekking. ( die er vorig jaar geheel nieuw is opgelegd). Het was me het weekje wel! Gelukkig lijkt het erop dat het dak er niet weer helemaal vernieuwd hoeft te worden ( leg dat maar weer uit aan je huurder; sorry, het hele terrras moet er even af, ruim een week ‘ mannetjes’ over de vloer etc.) Ze gaan het nu als het meezit repareren vlak voor de huurders arriveren. Vanwege die huurder moest het huis leeg, waarvan ik melding maakte, dus veel naar de berging en een deel naar Pa Sluis. Waar heb ik nou dat leuke overhemd dat ik toch maar mee wilde nemen? Verdikkeme dat is natuurlijk nu in Hilversum... of had ik het nou hiernaast bij Francois gelegd? Nou ja dat werk dus.

Maar het lijkt erop dat we alles wat belangrijk is toch weer in de koffer hebben.

Vanmorgen uitgezwaaid door Teresa en Robert naar Schiphol. Bas had nog even gekeken en de kist was 5 overboekt. NIet hopeloos maar ook niet zeker dat we mee konden. Bij de incheck licht optimistische berichten; ze verwachten ons mee te kunnen nemen. Bij de gate bleek dat er nog 1 stoel in de business vrij was en dat er 1 no show leek te zijn. Twee stoelen is genoeg! En nu zitten we dus als prinsjes voorin het vliegtuig en worden we enorm verwend met lekkere hapjes en drankjes. Het is een vlucht van 12 uur, heel fijn dat zo lekker zitten. Nou niks te klagen dus, zo nog een filmpje kijken en dan proberen wat te slapen. Lima we komen er aan!

Wordt vervolgd......

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marie-José:
    6 november 2017
    Kijk ze zitten! Nou geniet er maar van na zo'n week. 😙
  2. Marceline VandeWater:
    6 november 2017
    Fijn te zien dat jullie nog echt kunnen genieten van die luxe verwennerij! Voor vele business-class reizigers is dat al blasé geworden.
  3. Gerard:
    6 november 2017
    Zoals al eerder gemeld, in dit uitzonderlijke geval is het jullie gegund!!