Rustdag....

30 november 2017 - Copacabana, Bolivia

Donderdag 30 november 2017

Bas is vannacht, in het bed beneden gaan liggen want hij was nogal beroerd en wilde dicht bij het toilet liggen. (Niet eerst onze boomstamtrap afdalen). Midden in de nacht bleek ook ik een buikgriep te hebben maar gelukkig de 'light variant" , waarschijnlijk ben ik in Lima al een beetje afgehard. Hoe dan ook allebei niet helemaal OK; rustig opgestaan, boodschappen gedaan; rijpe banaantjes voor Bas en genietend van het uitzicht over het meer ontbeten. We hadden van de hoteleigenaar begrepen dat onze wandeling gisteren eigenlijk mooier is dan die op Isla del Sol. Alle toeristen gaan zoals gezegd daar naar toe, dus die lopen waarschijnlijk allemaal achter elkaar aan. Wij zijn gisteren, behalve enkele Boliviaanse boeren en boerinnen, niemand tegengekomen. Isla del Sol skippen we dus van het programma. Bovendien is het fijn om van ons mooie huisje te genieten, de zon brak al snel door dus lekker in de hangmat hangen in de zon. Florian kwam nog even langs want in zijn hostal voor 5 euro per nacht geen warme douche en wifi. 'S avonds dacht Bas weer opgeknapt te zijn dus we we gingen met Florian eten in het plaatselijke Thaise restaurant. Zou goed en niet duur zijn. Nou de bediening maakte de Boliviaanse horeca-reputatie helemaal waar: ontzettend traag! Het eten was wel te eten maar had weinig met Thais te maken en Bas zijn buik reageerde er heel enthousiast op. Snel naar huis! Houtkachel en kaarsjes aan, muziekje op, voor mij een rood wijntje en voor Bas een koppie thee. Op tijd gaan slapen,  morgen weer verder; op naar La Paz!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl