Rustig aan!

30 september 2017 - Willemstad, Curaçao

We zijn moe merken we. De jet lag maar ook het harde werken voor vertrek, alle voorbereidingen en spanning van het avontuur. We doen dus rustig aan! Dat vinden altijd al heerlijk om te doen als we op reis zijn maar nu helemaal. We hebben alle tijd en het gevoel niets te hoeven. Het helpt dat er Willemstad niet barst van de culturele hoogtepunten en bezienswaardigheden. Dus eerst maar weer de Koning Emma brug over naar het Wilhelminaplein. Daar in een zijstraatje een heerlijk terrasje. We ontbijten met veel fruit, yoghurt en een smoothie. Met een kop koffie aan de gang gegaan met Reislogger. Hoe werkt het nu precies, hoe krijgen we de foto's er op goede volgorde in ( die met twee verschillende telefoons en een apart fototoestel zijn gemaakt) , hoe stellen we een wachtwoord in, etc. Nou daar kun je druk mee zijn! Uiteindelijk pas rond 16.00 terug en dus te laat om nog het slavernijmuseum te bezoeken, dat zondag gesloten is. Nou dan maandag maar! Even lekker afgekoeld aan het zwembad met heuse waterval en toen weer gaan het in het restaurant  Gouverneur de rouville. We zijn dan wel bijna opgelicht hier, je zit er prachtig en het eten was heerlijk! En toen weer lekker op tijd ons bedje in!

1. Gerard:
    2 oktober 2017
    Helemaal goed mannen. Volg je hart en luister naar je verstand. Aanrader; ga tegen de avond ook eens naar een plaatselijke vissershaventje. Dw vangst wordt er verkocht en van de niet verkochte vis wordt ter plaatse een heerlijke vissoep gekookt die verdeeld wordt over de aanwezigen op het pleintje bij de haven.
  2. Huub & Jeroen:
    2 oktober 2017
    Heerlijk lieverds! We blijven jullie volgen dus meer blogs met foto's zijn heel welkom.
    Liefs, H&J
  3. Robert en Thian:
    3 oktober 2017
    Denk je dat je op vakantie bent, is er nu al weer de stress van het bijhouden van een blog :). Veel plezier en vooral dingen doen die je zelf leuk vindt.